selencinaar Kızlar 6+3 hamileyim hamburger yemeyi çok seviyorum uzun zamandır yememiştim iki gün önce yemiştim bide bugun yedim ama eti aşırı pişmişti yani çiğlik yoktu bi problem olurmu resmen krize girdim yemek istiyorum diye😁
yagmur50 selencinaar zaten iyice pişmişti diyorsunuz çiğ olsa sorun arz eder neden pişmiş et yemek sıkıntı olsun 🤔
Ao526- selencinaar Valla doktorum abartmadan canın ne istiyorsa mutlaka ye dedi 😂 oyüzden bir problem olacağını sanmıyorum. En fazla yağından dolayı mide yanması yapar 🤷🏼♀️ en en en kötüsü miden bulanır kusarsın 🙈
selencinaar FatmaAselinAnnesi_60 olabilir başına gelen çok insan okudum burda daha düzgün cevap verebilirsin bence burda yada saçma buluyorsan yorum yapmayabilirsin zorla yaptırtmıyorlar neticede😊
Sevval0308 FatmaAselinAnnesi_60 canım birşey diyeceğim yanlış anlama ama. Burası bir platform yanlış yada doğru saçma veyahut değil sorular soruluyor. Bir çoğunun saçma olduğunun bizde farkındayız ama herkes bilgili olmak yada mantıklı düşünmek zorunda değil herkesin zeka yapısı bile farklı.beyni bile farklı çalışıyor.diyecegim o ki sen çoğu insanın sorusuna ters cevaplar veriyorsun bu hoşuna mı gidiyor cidden meraktan soruyorum eğer saçma geldiyse cevap verme ihtiyacını neden duyuyorsun? Sonuçta karsindaki insanla senin beynin farklı çalışıyor. İnsanları yermek neden bu kadar kolay senin için?
FatmaAselinAnnesi_60 selencinaar Allah aşkına et iyice pişmiş madem öyle neden yedin peki hadi yedin neden bunun hesabını yaptın çoktan içinde kayboldu zati 🤣
Bkmcnkr selencinaar bişey olacağını düşünseydiniz 2 gün arayla sizde bebeğinizi riske atıp yemezdiniz bence 😀
Minisanne12 selencinaar o haftalarda üst üste hamburger yediğimi biliyorum ama hiçbir şey olmadı. Zaten pişmişse hiçbir sorun yok🤭
Armess_loya Durubebegim burdayım canoo bu gün forum hiç sarmadı beni 😂😂 bende hep benim çiçeklerimi canolarımı aradım laa buralar canosuz dutluk yeri😬🤷🏼♀️
KLORAKHANIM selencinaar internetten arastir istersen icin rahat etsun ama KESINLIKLE YEMEMEN gereken yiyecekler arasinda adi gecmiyor 🙏