Setny 2pasaannesi hayırlısıyla girip çıkın inşallah bu mübarek ayda mübarek günde sağlıkla alın kucagınıza
Beyza038 _Deniz1 yalancı sancı çok var hatta gece bel ağrısından duramayıp acile gittim 1 parmak açıklık var ama sancı çıkmadı. Bekliyoruz inşallah biran önce sancı da gelir.
_Deniz1 Setny benim de 9 yalancı sancı var mı dr kendi gelmezse başlatırız doğumu dedi suni sancı ile
_Deniz1 defneemom ya bir şey sorcam ilk gebeliğin mi doğumdan sonra bebeğe bakmak zor mu içerde mi iyi dışarı da mı 😅
Mincik Setny benim de 9 gün kaldı tekli sayıları gördük sonunda😂🙏🏻 bakalım haftaya cuma mı gelecek yoksa daha mı geç daha mı erken😂 inşallah erken olur ya🥹
Setny Mincik benimde aynı ağrınız var mı acaba benim yok yani yüklenirsem iş falan illa oluyor ama dışarı falan çıkamıyorum artık yürüyemiyorum birde yatakta bile donemiyorum
Mincik asenayvzzz sancım hiç yok sadece vajina çatı ağrım var canım adım atamıyorum artık. Senin nasıl
asenayvzzz Mincik benim de durum aynı yürümekte ve oturmakta zorlanıyorum ara ara yalancı sancı dedikleri oluyor