busraylcn 34+6 yım. 33+6 dan beri 4 cm açıklığım var. Belimde sancıyla gittim 4 cm açıklık deyip yatırdılar. 4gün yattım hastanede ama nst de sancım çıkmıyordu. Onlara kalsa doğuma kadar yatırcaklardı ama yaptıkları bişey yoktu. Ben kötü oldum bedenen ruhen. Açılma aynı kaldı, sancı çıkmıyordu kendi isteğimle çıktım hastaneden. Hala bekliyorum 🥲