busraylcn Ben 29+0 da ramazanın ilk günü sancıyla hastaneye gittim ilk nst de sancı çıktı serumla ilaçlı bi şeyler verdiler kan ve idrar tahlili baktılar sıkıntı yokmuş ama damar yolu açıp yatışa hazırladılar sonra o serumlu ilaçlardan sonra ikinci nstde şancı hafifleyince, acilmam da yoktu eve yolladılar. Kesinlikle oruç tutma ac ve susuz kalma dediler bir de birkaç gece kızımdan doalyi uyksuuzluk yorgunluk her sey üst üste gelmişti dikkat et dediler. Bu hafta hastane çantamı hazırlıyorum şu an nolur nolmaz diye. Dikkat edince bi şey olmaz inşallah zaten doğması halinde küveze girse de genelde sağlıklı oluyor yaşıyor bebekler inşallah. Sizin de haftası az kalmış zaten inşallah vaktinde sağlıkla kavuşursunuz.