GaMze-koran35 Ozlm_31 canim ben şimdi sonuç aldım adetim 2 gün geçmişti verdim sonuç 382 sizce normal mi
Ozlm_31 GaMze-koran35 normal hayırlı olsn 2 gün sonra kan verin 2 katına çıkması lazım ama değeriniz güzel biz 73 le öğrendik
GaMze-koran35 Ozlm_31 bende 11 Nisan’da gidicem sizin değer kaçtı benim değerim iyi yükselmiş değil mi
Ozlm_31 GaMze-koran35 evet güzel yükselmiş en son pazartesi vermiştim değer binin üzerindeydi benimde
Ezgi91 Ben de bugün doktora gittim 4+3 üz bizde kesemiz göründü ama çok küçük tabi 2 hafta sonra da kalp atışını duymak İçin randevulaştık doktorumuzla
Merve775 İyi akşalar bayanlar bende yeni hamile oldugumu öğrendim doktor kontrolünde kese görülmedi ilk kan tahlilinde 929 dü 2 gün sonra 2020 çıktı doktorumuz cumartesi gel keseye bakalım dedi sonrasında da iki günde bir kontrol dedi
GaMze-koran35 Merve775 benimde 384 idi 2. Gün arayla kan verdim dün 1158 olmuştu ama kese yoktu yarın bir daha gidicem inşallah sağlıkla görürüz bebeğimizi