Snmscl canım ben bi kere erken Doğum yaptım 26 haftalık ilk gebeliğimdi ikizdiler, yaşamadılar erken doğdukları için ciğerleri gelişmemişti. Ardından oğlum oldu onda da rahim de incelme oldu hapla falan 35 haftaya kadar durdu şimdi 9 yaşında. Kızımda da o iğneyi doğuma kadar kullandım bi sıkıntı yaşamadım. Bunda herhangi bir sıkıntı görmediği için ilaç vermedi eğer görürsem vericem dedi. Benim rahimde kasılmalar oluyor canım. İkizler de başka bi dr gitmiştim anlamadı. Bu dr dan çok memnunum