Dryaelik Can'ım ben 34 HAFTALIK tam . 2 gündür hafif agrı vardı ama bu aksam karnımda adet sancısı gşbi sancı var . Hic bir şiakeytim yoktu , doktor ani bir agrın belirtin olursa alırız Dedi . Kokuyorum su an hala agrı var 😔 Bebegımın kilosu da senin Bebek'le aynı