Bugun görüş günümüzdü oglusum 33+6 oldu. Bu zamana kadar kilosu cok iyiydi bu hafta biraz az kilo almış 2kilo 160 gram boyuda 46 cm dedi. Yemene dikkat et biraz daha protein agirlikli beslen dedi ama hareketleri kan akışı cok iyi gelisimi dedi canım sıkıldı yani 13 kilo aldim ben hergun muz, yumurta, süt pekmez iciyorum evet yapısal olabilir de canim skldi. Önerebileceginiz bir seyler varsa bekliyorum 😏