Longtighthugs Hasretim2 evet gittim canım keseyi gördüm çok şükür ama daha bebeği göremedim herşey yolunda dedi doktorum 24 nisanda kalp atışı için gidicem
Longtighthugs Hasretim2 amin senin ve bütün hamilelilerin inşallah ☺️ Cumartesi bana da haber verirsen çok sevinirim 🫶🏻
Longtighthugs Hasretim2 yaa çok sevindim canım darısı benim başıma inşallah 💗 Kaç haftalık gözüküyor bebişin 👼🏻
Longtighthugs Hasretim2 benim çok az bir lekelenmem oldu perşembe başladı şuan kesilmiş gibi gözüküyo inşallah herşey yolundadır senin kanamaların da devam ediyo mu 24 nisanda gidicem doktora
Hasretim2 Longtighthugs şuan 6+1 gözüktü son adet tarihimi 5 mart olarak söyledi. Lekelenmem başında olmustu sonra bitti ya ama iki günde bir Protestan seç kullanıyorum. İki üç hafta sonra gelince keseriz ilaçları dedi ama bakalım inşallah ya 😌🌸
Longtighthugs Hasretim2 bende pazartesi estrofem ve coraspirini bırakıyorum iğneleri de 20 gün sonra kesiyorum benim son adet tarihimde 6 mart 10 nisanda gittiğimde 5+0 görülmüştü
Hasretim2 Longtighthugs iyiyim çok şükür ya 6 haftalıkken gitmiştim bide iki gün önce gittim şu an 8+5 sıkıntımız yok ya.