Longtighthugs Beta 157,5 çıktı hamdolsun 11.gün iki gün sonra tekrarla dedi doktorum haftaya pazartesi de gebelik ultrasonumuz var allahın izniyle kese küçük de olsa gözükür dedi
Longtighthugs Hasretim2 çok iyi neden iyi olmadığını düşünüyorsun ki iyi düşün iyi olsun olucak da allahın izniyle 2 tane mi embriyo transfer edildi?
Longtighthugs Hasretim2 benimkinin iki katı maşallah ama doktorum 150nin üstü iyi değer dedi sen de düşünme çok iyi maşallah değerin
Hasretim2 Longtighthugs yok canım tek embriyo transferi. Benim genetik tüp bebek olunca cinsiyetleri de belli.
Longtighthugs Hasretim2 maşallah allah kucağına almayı nasip etsin inşallah karnındaki erkek mi kız mı?
Opecert Longtighthugs aaa hamilrymişsinz bile tebrik ederim hayır hic kötü değer değil önemli olan artışı başlangıc değerne takılmayon lütfen
Merveee_56 Longtighthugs değer kötü değil ilk degeriniz neydi onemli olan 2 günde en az yüzde 60 artması gerekiyor
Opecert Longtighthugs ben transfern 4.gübü erken gebelikle öğrenmiştim kanda da 5.97 cıkmıştı değerim sizi cok iyi anlıyorm icinz icinize sığmıyordur catlatma iğnesi olduysan braz daha bekle derm tam anlaşılöası icin ya da hr gün yaparım diyorsan başla idrar yapmaya
Longtighthugs Merveee_56 kandaki ilk değerimi bilmiyorum 11.günde baktırdım yarın bir daha baktırıcam inşallah artış olur 🤲🏻