25martta 5.gün embriyo konuldu 28de kandaki prosgestan estorid değerlerime bakıldı hepsi normal çıktı şimdi 7 nisanda hamile olup olmadığıma bakılacak nasipse allah herkesin kucağını doldursun tüm dualarımız bunun için emeklerimiz boşa çıkmasın inşallah isteyen herkese rabbim evlat versin inşallah