Ben yapmadım negatifi görürür daha çok stres olur üzülürüm diye iyi ki de yapmamışım test günü test verdim doktorum aradı ve o an tebrik ederim dedi dünyalar benim oldu 840 falan çıkmış değerim yükseldi mi düştü mü derdide olmadı 😇🙏 biraz daha akışa bıraktım devamlı düşünüp stres yapmakta iyi bir şey değil 😇