Aaa5406 Canim durum güncellemesi yapayimm😅 dün kontrole gittim ve bebişin kilosu 2300 olmuş, 35 haftaligim. Ve doktoruma sordum normal mi yani az mi kilosu diye ve bana hayir diğer gelişimleri iyiyise kiloyu bu kadar düşünmeyin cok kilolu olacak diye birsey yok dedi, besleyici şeyler de yedigimi söyledim oda bana bebiş ihtiyaci olduğu kadar alir dedi ve bazi şeyler genetiktir dedi benim eşim zayif ben biraz topluyum , doğuma kadar 3 kilo olur diye de belirtti, yani aslinda burda iş doktora kaliyor biz hamişlerin hormonlari duygulari alt üst olduğundan ve diş etkenler yani insanlar yüzünden , sürekli kilosu az olan bi bebeği duyduklarinda ki laflardan dolayi kafaya takiyoruz, seni doktorun sakinleştirmesi lazim umarim buradaki arkadaşlarda bende seni az da olsa rahatlatmiş olabiliriz 🥰 uzun oldu biraz 🙏☺️