Aaa5406 ya maşallah uzun bi bebiş olacak nasipse desene 😍 üzme kendini canim ben ultrasonda bebek 1 veya 2 hafta geri cikma olmasinin bi problem olmadigini biliyorum hatta doktor Kağan Kocatepe de var bunu ifade eden, sen içini gönlünü ferah tut dua et gerisi inşallah hallolur, benimde dualarim sizinle sağsalim bebişinizi alin kucağiniza, kucaklarimiza 🙏🙏 sen güzelce beslenmene bak , bir daha ki kontrolün ne zaman acaba benim cuma yarin nasipse ☺️