Melekler12 lAydanur canım cokkk normal bebek büyüdüğü için rahim genişliyor doktoruma bunu sorduğumda çok normal olduğunu rahmin genişlediğini söyledi
lAydanur Melekler12 bugün gittim enfeksiyonum varmış tek kullanımlık toz verdi birde magnezyum verdi bol bol su içicem inşallah düzelir
Merakliana6 Bet1 alttan ultrasonla bakmadı ama üstten ultrasonda ölçtü rahim uzunluğunu. Alttan spektrum soktu sadece plastik şeffaf bir şey sağda solda yara var mıdiye rahimde yumuşama olsa ya da açıklık burda herkes alttan anlaşılır diyor valla şaştım kaldım
Bet1 Merakliana6 üstten ye bakılabilir ama en doğru sonuç alttan tespit edilir doktorunuz size iyi diyorsa iyidir bence içiniz de rahat etmiyorsa başka doktora daha gidin