lAydanur doktor daha iyi bilir canım normal gebelik ağrısı da olabilir magnezyum kullanarak hafifler genelde. Ya da ben de 17. Haftada şiddetli ağrıyla gittim servikal kısalık çıktı 4 gün hastanede yattım şimdi fitil falan kullanarak yatıyorum erken doğum riskim var. Ne desek yanlış olur yani doktor ultrosonla bakmadan