ebruli1 Emineedrk benim de 36+2 de 3300du doktorum iri bebek dedi size bir şey dedi mi doktorunuz ya da doğumu nasıl planlıyor ?
ebruyildz79 Kızlar merhaba ben 17. haftadayim doktorum bebeğime 161 gram ve 17 cm olarak söyledi ama dıştan bakıldığında göbeğim hiç hamile değilmişim gibi duruyor bu benim kafamı karıştırıyor ilk gebeliğim sizce normal mi
anneoluyorm_ ebruyildz79 bende 21 haftalık hamileyim karnım yok yani herkes bana karnın hiç Yok bebek nerde dio ilk gebeliğim benim de 🤭
Melikemuhammet ebruyildz79 benimde hiç göbeğim yok hiç kimse hamile olduğuma inanmıyor 72 günümüz kaldı😍☺️
Nazlison ebruyildz79 benim 30 haftaya kadar nerdeyse hiç yoktu ama bebeğin gelişimide öndeydi ilk gebelikte karın genelde geç çıkıyormuş
123esr_ selinsmother maşallah Allah nazarlardan korusun inşallah canım. Ne yedin bana da söyle bebem için bende yiyeyim
Emineedrk ebruli1 ben zorunlu sezeryan olucam canım vajinal varisten dolayı doktorum ne yiyosan devam et zaten sezeryan olucaksın ele avuca gelsin de doğurduktan sonra biraz mıncırayım demişti 😂😂