BEAUTY28 Nilayca aynen bizdede oyle tam 8 gun sonra 6 ayumiz tamam oluyor.2.gebeligin ama sanki karnim 8 9 aylik gibi sizdedemi ogle cok yorgun bitk8n cabuk yoruluyorum
Nilayca BEAUTY28 benim aksine karnım daha çok küçük kıyafet altından anlaşılmıyor bile ilk gebeliğim doktorum Osteocare diye bi kalsiyum magnezyum içeren takviye verdi hafifledi gerçekten ağrılarım 10 kere uyanıyorsam 3 e düştü gece daha rahatım artık siz de doktorunuzla görüşün isterseniz ama sizin belki karın büyüklüğünden ağırlıktan ağrı yapıyorsa bilmiyorum vitamin fayda eder mi
BEAUTY28 Nilayca ilk gebelikte oyle olut. Bende ikincide oyle zann ederdimki olucak. Ama 2. Bebek karin cok cabuk cikiuor benki sanki 8 aypik ama 6 ay bile tamamlamad henuz
inciata ya vallaha karnım sertleşiyor nefessiz kalıyorum ayakta çok durayım belim tutuluyor sabah kalktığımda kasığıma kramp giriyor sanki bütün heryerim ağrıyor nefes borum soğuk soğuk yanıyor sanki
Mhtpflz Nilayca o bende de var ve akşamları özellikle çok zorluyor yataktan kalkmak çok zor oluyor doktora soramadım 32 de gidince sorucam magnezyımda kullanıyorum ama yok yani
Nilayca BEAUTY28 Evet kaslar yeni genişlediği için 2. Gebelikte farklı olur. Ama ben göbekli hamişleri çok beğeniyorum olsun çok yakışıyor sevimli duruyor 🥰
Dilaraanl Nilayca ara ara bacaklarımın çılgınca agrıdıgı oluyo 27. Haftadayım ve inanılmaz bi mide yanması
Nilayca Dilaraanl eveeet mide yanmasi da çok kötü şurubu kafama dikesim geliyor ne yesem yanıyor bu haftaların getirdiği bişey demekki
Nilayca Havvaca 180 günde altı ay dolar yanlış hesapladınız galiba gün hesabına göre, haftaya göre de en az 24 hafta
xilda Ben 24+5teyim, çok şükür ağrım sızım yok. Çalışıyorum işe gidip gelince çok yorgun hissediyorum sadece. Ama sanki benim bebeğim çok az hareket ediyor. Günde belki 2-3 kez en fazla :(
Nilayca xilda hiç hareketini gün içinde hissetmeyince doktora gidin diyorlardı yine hissediyorsanız bebeğin uyku düzeniyle alakalıdır gece uyurken hareket ediyorsa duymuyosundur 😄
xilda Nilayca her gün hastaneye gidilmez ki :( arada hissediyorum ancak Pazt kontrolüm var o zaman sorucam. Hsonu da takip edicem hareketlerini, korktum simdi :(
Nilayca xilda iyidir bebişin her bebek kendine özgü akıllı uslu bir bebek olacak demekki annesi dert etme