MeltemDurak1 Happybiz benimki de 1 hafta önden gidiyordu iri bi bebek olur demişti doktorum ama şuan normal dedi. buradakileri görünce bi stres oldum 🤭 teşekkür ederim size 🙏🏻
Happybiz MeltemDurak1 yok yok gayet normal. Zaten 3 ün üzerini genel olarak normal kabul ediyorlar. Erken doğum vs durumunda biraz daha düşük kalabiliyor ama cidden kilo hiç önemli değil. Doğunca bir anda çok kilo alıyorlar
Papatyarslan Ayse_4421 35+6 da gittiğimde kilosu 2650 idi doktor gayet iyi dedi zaten senden max 3300 bekliyorum dedi biraz zayıf ve minyonumda 🤭🤭