MeltemDurak1 normal doğum düşünenler için ideal bir durum. Benimki çok hızlı kilo alıyordu hatta doktor 40. Haftada 4 kiloyu geçme durumu var demişti. Özellikle dikkat ediyorum yediklerime ve şuan yavaşladı çok şükür. Doktor zaten bir sıkıntı olsa söylüyor. O yüzden stres yapmayın. Bu arada şuan 36+3 deyim 2700