DilarAsel Zeliha66 ya geçen gün gittim cumartesi gecesi alttan baktılar 2 kere yalancı deyip gönderdiler 😢😢
Zeliha66 DilarAsel canim inan çok haklısın bende dün burda bi post okudum sancıyı evde cekmis faln hastaneye gidince cok gec kalinmis bebek kordondan ayrilmis faln onu okuyunca inan sancım kasılmam var diyene hemen doktora git diyorum
DilarAsel Eymenikoo bende gittim geçen cumartesi alttan baktılar nst ultrason tekrar alttan baktılar yalancı sancı dediler eve yolladılar 😢😢
Sakaryali54 DilarAsel alttan baktrmadm hic baktrmayi da dusunmuyorm acikcasi suyum bile gelse sezeryan istiyorm bana gore dgl Dogum yapmak bnde fazlasyla agri sanci cekiyorm hepsu de yalanci
DilarAsel Zeliha66 evet onu bende okudum Allah korusun😢😢 fazla bir sancım olursa direk giderim zaten hastane 5 dakika da alttan bakılması sıkıntı 😒😒
Sakaryali54 DilarAsel dakika tut cnm siddeti artiyor mu yurudkce uzandkca ne kdr siklikla geliyo dye bak bnde de oluyodu hep yalanci ama malesef
DilarAsel Sakaryali54 doğum sancısı bence böyle değildir daha şiddetlidir dakika tuttuğumda sancılarım 10 15saniye sürüyor
Acuka DilarAsel suan cekıyorum ılık ılık devam eden adet sancısı gecen hafta daha azdı şiddeti suan daha fazla dakıkalık degıl ve ustune ishal eklendi doktor adet sancısını dogal demıstı
DilarAsel busraerdi sancım varmış bebek kanala inmiş rahim ağzın kısalmış dedi her an doğum olabilir uzan hep dedi 😒😒