DilarAsel Merhaba hanımlar geçen hafta sancı diye doktora gittim yalancı sancı çıktı. Şuan yine ağlatacak derecede sancı başladı ilk önce bel ağrısı başladı şimdi adet olacakmışım gibi sancı var yürüdükçe afedersiniz içeriyi bucak gibi kesiyorlar nedir ki bu ya 😒😢😢
Kbrmrt DilarAsel Benim adet sancılarım 37. haftada başladı ama ağlatacak kadar şiddetli değil. Gerçeklerini bekliyorum inşallah😂
busraerdi DilarAsel canım bana sanvı giriyor arada adet sancısı gibi 36+5 bende . dk tut sancılarına 3 dk bi oluyorsa doktora git hemen bana doktorum öyle dedi sancılar 3 dk bi oluyorsa hemen gel demişti
KadriyeDerin DilarAsel ben sancı kasılma kusma acile geldim yatış verildi serum takıldı Nst bağlanıyorum ara ara
DilarAsel KadriyeDerin ben geçen hafta gittim bundan daha azdı sancım alttan baktılar açılma yok dediler nst ultrason yalancı sancı deyip eve gönderdiler 😢
DilarAsel Cansuercan ah bir doğursam da kurtulsam canım ya vallahi böyle 2 günde bir ağlamaktansa bir kere ağlayayım 😁😁
Cansuercan DilarAsel ayy o kadar kötümü yaaa bu güne kadar hiç adet agrisi bile cekmemis biri olarak soruyorum 🤔🤦♀️😂
DilarAsel Zeliha66 ya geçen gün gittim cumartesi gecesi alttan baktılar 2 kere yalancı deyip gönderdiler 😢😢
Eymenikoo Geçen hafta aynı şikayetle acile gittim iki gün yatırdılar bi de o en korktuğum ebe muayenesinden oldum..Gerçekten çok kötüydü erken doğum riskin var dediler bekliyorum bakalım 34+2 😶
DilarAsel Eymenikoo bende gittim geçen cumartesi alttan baktılar nst ultrason tekrar alttan baktılar yalancı sancı dediler eve yolladılar 😢😢