nurr0101 Zeyneparsln Onun cinsiyete alakası yok canım. Ostrojen hormonunun artması sebebiyle oluşuyor
yesillimonn Zeyneparsln Oğluma hamileyken vardi şuan 28 haftalık hamileyim alakasi var mi dir bilmiyorum ama cinsiyet kiz hala çizgi oluşmadı 😀
Bet1 Zeyneparsln ilk oğlumda olmadı şu an 24 haftalık ikinci hamileliğim buda erkek şu an için bunda da yok canım. Belki ten rengiyle ilgilidir beyaz tenliyim ben. Göbek çizgisi yok ama çatlak benden sorulur 😂
Esin1 Sahnedekimadam size salladiniz yada uyduruyosunuz gibi bisey demedim zaten evet soylediğizde dogru olabilir ama kisiden kisiye degisiyor demekki dedim o kadar 😊
esraEb Zeyneparsln bende de var o çizgi. Bebeğim erkek Allah nasip ederse. Ama ben şöyle duydum çizgi aşağı doğru uzuyorsa kız yukarı doğru uzuyorsa erkek 🙄
Anasibalasi Zeyneparsln kizimda olmustu cizgi simdi gene hamileyim kizim olucak ama bu sefer cizgi hic yok bence cinsiyetle alakali degil bu 😁