Sedoscum dlk_2465 hayır canım saçmalama çokta güzel isim çevremde çok var öyle sey dediklerini yada diyeceklerini sanmıyorum
-Nazlican35- umena evet çok hoş geliyor kulağa çok da seviyorum ama anlamı soy demekmıs bnde ömer Asaf istedım ama anlamı yüzünden eşim istemedi 😞
AdinsMom dlk_2465 benim oğlumun ismi de adin herkes odin mi ayy tanrı ismi mi koydun falan çok dalga geçti ama bilmiyolar ki kuranı kerimdeki yerini herkes konuşuyo boşver canım
dlk_2465 AdinsMom gerçekten herhangi bişeyle dalga geçenleri anlamıyorum ellerine ne geçiyor acaba acizlik başka bişey değil
Niidos dlk_2465 bu postu okuyana kadar hiç aklıma gelmeyen bir bakış açısıydı, bence üzerinde çok düşünülmüş🤭😂 gayet hoş bir isim bence, bir çok insanda koyuyor eminim ki onlarda bu bakış açısını hiç düşünmemiştir, çünkü neden düşünülsün ya 🤷🏻♀️
dlk_2465 alparslansmother göktuğ da çok güzel isim bende tereddüt içindeydim ama yapılan yorumlar iyi geldi bana sizin içinize siniyorsa koyun bence ☺️
Mbc dlk_2465 ay görümcenizin eşi çok düşünmüşmü acaba bu lafı 😀 komık geldı yanı dunyada aklıma gelmez
sumos_61 Benimde Allah nasip ederse oğlum olacak. Bizde ismini Asaf koymayı düşünüyoruz. Bence çok güzel ve ağır Bi isim siz istiyosanz kimsenin dediğine kulak asmayın. Tek isimlede güzel olur iki isimlede. (berat Asaf- Ömer Asaf)
fizikcianne dlk_2465 her isim için aynı şey geçerli. Çocuklar bulacak oldu mu buluyor. Mesela Alya ismi Salya diyorlarmış çocuğa