dlk_2465 Kızlar bebeğimin ismini Asaf koymak istedim görümcemin eşi bence koymayın çocukla dalga geçerler aaa saf diye şimdi eşimde koymasak mı dalga geçerler mi diyo çok moralim bozuk sizce haklılar mı ?
butterfly35 dlk_2465 Ay ne alaka ya her isme bi kulp buluyorlar, siz ne istiyorsanız onu koyun. Ne deseniz herkes bir şey bulacak zaten.
beyzacmvrc dlk_2465 üff bulacak olan her isme bı kulp bulur merak etmesinler. Asaf çok ağır ve çok güzel bı isim bence ben çok severim dayımın oglunun ismi çok da tatlı maşallah ♥️ oğlum olcak olsaydı ve dayımlae koymasaydi koymak istediğim isimler arasında olurdu kesinlikle 😇
bitterciko dlk_2465 yeni nesil çocukların zekası görümcenizden ileri böyle saçma bir espriyi yapmazlar bence
-Nazlican35- dlk_2465 Asaf soy demek yanı mısal Ali’nin soyundan anlamında yanı işim guzel de anlam bende ömer Asaf istedim oğluma bunu duyunca direk vazgeçtim
dlk_2465 butterfly35 bende öyle düşünüyorum dalga geçmek isteyen herşeyle geçer onlar söyleyene kadar hiç öyle bişey düşünmemiştim ben
dlk_2465 beyzacmvrc dimi bencede çok güzel isim vefat eden babamın adı adem bende adem asaf koyucam inşallah 😊
Burrccu dlk_2465 ay her isimin bir yerine bisey bulurlar😂 bosver herkesi ne istiyorsan onu koy❤️ koyduktan sonra zaten kimseye soz hakki düşmez yorum dahi yapamazlar.
Sevilay_1 dlk_2465 Herkes bitti görümce kocasımı çıktı şimdi siz kimseyi kaale almayın eşinde demorlize olmuş güzelce anlatın anlar ayrıca emin olsun kimse dalga geçmez görümcenizin kocasının kapsitesi kimsede yok
beyzacmvrc dlk_2465 çok güzel bence 🤗 adıyla yaşasın hayırlı evlat olsun inşaallah, babanıza da rabbim rahmet eylesin mekanı cennet olsun ♥️
AdinsMom dlk_2465 görümcenin eşine ne ki neden onun lafına göre hareket ediyosunuz ay her aileden böyle salaklar çıkıyo ya
AdinsMom dlk_2465 benim oğlumun ismi de adin herkes odin mi ayy tanrı ismi mi koydun falan çok dalga geçti ama bilmiyolar ki kuranı kerimdeki yerini herkes konuşuyo boşver canım
Binnur-cam dlk_2465 bende kızımın adını Neva koycam inşallah kastamonuluyuz neva gııı derler diyo herkes kimseyi dinlemiyorum biz ne koyarsak koyalım bi kulp bulur çok bilmişler..