Merveass Gencoglugizem evet koyulmaz Abdulbatın ya da Abdulsamet olmalı Allah’ın isimlerinin önüne kulu anlamında kullanılır 🥰
Gencoglugizem tubimom yok Muhammet Batın koyarsan onun ağırlığını alıyor Benim annem çok istedi ama kızımız oldu Nur Efşan koyduk ismini
Ada022 Ada022 Meleklerininannesii duyulmamış isim arıyorsun sanırım Türkiye de çok az kişide olan isim öneriyorum Rasel 😇kızım olsa koyacaktım oğlum olacak
Meleklerininannesii Ada022 ayy evet canım bende ilk defa duyuyorum şu an güzel bir isim hoş geliyor kulağa Asel çok duydum ama rasel hiç duymamıştım ilk oldu mutlaka değerlendireceğim çok teşekkür ederim 🌸🥰
tubimom Tatli-cadim2023 yeğenim şu an 14 yaşında ismini ben koymuştum Ecrin kızım olunca da sanki ona uysun der gibi Eflin koydum😂
Gencoglugizem tubimom 😂😂😂😂pekiiiiii ya boşver Alp Arslan koy soyadınızda Çakırbeyli yap gelene gidene sıksın 😂😂😂😂😂😂
Meleklerininannesii Benma ay kız vallahi sen benmisin yoksa bende önce Tuana ismini çok beğendim dedim kesin buu tek başına da çok güzel bir isim dedim sonra eşim pek istemeyince vazgeçtim bende Aymirayi ikimiz de çok beğendik şimdi de yanına bulamıyoruz ama gerçekten kız ismi bulmak erkekten daha zor bunu anladım oğlumda hemen bulmuştuk 🥲 evet canım Aymira Alya güzel oldu değerlendireceğim mutlaka 🌸🌸💝
Meleklerininannesii tubimom sağlıkla gelsin canım inşallah küçük erkek 😇 erkek ismi yine de kızdan daha kolay canım inan ben oğlumda bu kadar zorlanmamistim 💝🙏🏻
Tatli-cadim2023 Meleklerininannesii amin inşallah benim kafamı karıştırdılar ücret demek diyolar ben Allah’ım hediyesi demek diye biliyorum
Meleklerininannesii Tatli-cadim2023 ay yok canım ya sen herkese bakma Allah’ın hediyesi demek Ecrin her kafadan bir ses çıkıyor güzel bir isim bence şaşma derim 💝
Meleklerininannesii Gencoglugizem çok teşekkür ediyorum canım güzel bir isim bütün fikirleri eşimle istişare edeceğim mutlaka 🌸
Gencoglugizem Meleklerininannesii ne demek inşallah benim de kızım olur sağlıklı olsun tabi ama kızım olsun 🥹
NE02 Meleklerininannesii kuran olması önemli değil anlamı güzel olsun kuranda çok isim var ama anlamı güzel olmayan çok da isim var hocalar söylüyo ona göre bakın 🤷🏻♀️
Meleklerininannesii tubimom hahaha tam tersi olmuş o zaman 😁benim oğlumun adı Göktuğ idi. Böyle gök ile başlayan isimleri çok seviyorum ben Gökalp, Göktürk, Gökay gibi belki fikir olsun sana da canım koymak istersen 💕
Meleklerininannesii Gencoglugizem aminnn canım Rabbim gönlüne göre versin inşallah belli değil mi cinsiyet 🐣
Nazli-61 Meleklerininannesii bence aymira ismi tek çok daha güzel zaten yeterince uzun bir isim☺️ benim kızımın adıda almira olacak ☺️
Meleklerininannesii Nazli-61 evet kuzum çok güzel ama hani bir isim de kuran da geçsin istedim zaten ilk isim kullanılıyor genelde 🥰 isimleri çok yakınmış prenseslerin sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻💕