esiaks sıra sende ozaman 🤣Türkiye’de büyük bebekleri normal doğum yaptırmıyorlar die duydum bende . Banada dediler Türkiye’de olsaydın kesin sezeryan olurdun die . Benim öle bi takıntım yoktu zaten normal sezeryan bi an önce doğsun die bakmıştım son zamanlarda 🤣