Sahnedekimadam Değerin haftana göre yüksek değil normal canım ikiz istiyor musun bilmiyorum ama 🥰 regl tarihini yanlış söylemiş olabilir misin?
ikizprensesannesi @Mihrimahvuslat Aslında var ama sanırım çok başlarda ve artışın katlanmasıyla belli oluyor. Benim beta değerimden doktor yüksek ihtimal ikiz olabilir ama muayene etmeden kesin bişey söyleyemeyiz demişti haftasına göre çok yüksekse betadanda tahmin edebiliyorlar yani🌸
nevzatbaskomser mrsyurdanur 5+6da değer yüksek değil. En yüksek değere 10.haftada çıkıyor zaten normal bence ikizle alakası yok, gönlünüze göre olsun yine de
ZehraTurkdonmez mrsyurdanur Ben de gebeliğimi öğrendiğimde beta değerim 5500 idi canım ama doktor bana ikiz gebelik olabilir demedi şu an ikiz değilim ama ben de olma ihtimali de vardı babam ikiz olduğu için
mrsyurdanur ZehraTurkdonmez benim de kayınvalide ikiz doğurmus teki yaşamamıs ama işte babadan gelirse bilmiyorum . Hayırlsı olsun 😊
_Daydreamer_89 mrsyurdanur 6.haftada 2 kese görmüştüm diğer hafta kalp artışlarını🥰 amin çok teşekkür ederim