Merhabalar 5+6 haftalık hamileyim . Kan tahlili yaptırdım . Tahlil sonucunu öğrenmek için gittim bugun . Doktor degerin çok yüksek ikiz geelşk olasılıgı var dedi . Kadın doguma gittim kese gözüküyor dedi . 10 gün sonra tekrar çağırdı kalp atışı için. İkiz gebelik ne zaman belli olur . Olsa bugün söyler niydi doktor yoksa bilgisi olan vaar mı ..