Mavianne Kizannesiii ben dikkat etmeye çalışıyorum ama çok yararlı olduğunu duymadım bende. Hergün içiyordum artık içmiyorum dikkat etmeye çalışıyorum
Kizannesiii Kızlar birde benim eşim benden cok tedirgin yapıyor işte olduğum sürece Şevval su içtin mi onu yaptın mı sürekli bir panik halinde 😐😐😐🙄
Ekksl Sağ ol canım benim. Gercekten cok iyi oldu. Cogu beni korkutan belirtilerin normal oldugunu anlamış oldum ☺
Gzmktkl Caney Doktorum parol içebilirsin demişti tamamen ağrıyı almıyor ama hafifletiyor.. Allah yardımcısı olsun herkesin..🙏
Mekanikcianne Mavianne ben ben 🙈🙈🙈 özellikle gece çok açıkıyorum ilk hamileliğimde de gece gece kalkıp çok yemek yemişliğim var 🤭🤭🤭
Mavianne Mekanikcianne sende bendensin desene. Benim ilk hamileliğim ama baya yiyorum ve doymuyorum 😂🙈
SekerAnne 2kilo aldım,18.haftamızdayız cuma günü cinsiyetimizi öğrendik oğluş geliyormuş ..Kasık ve baş ağrısı bende de var.. Hepimiz sağlıkla çocuklarımızı kucağımıza alalım inş
Mekanikcianne Mavianne biraz keyfini çıkartmak lazım ama şeker çıkarsa yine diyet verebilir doktor önceden yarım ekmek köfte çok gelir giyemezsin şimdi bütün ekmek yiyorum 🙉🙉😆😆☺🙈🙈
Mavianne Mekanikcianne geçen başıma geldi aynen öyle oldu hahahah 😂🤣 bi ekmek köfte yedim 1 saat sonra açım diye ağladım 🤣😂
Melike-Sgr Ilk 3 ay bunaltıdan yaşama küstüm şuan da 17 haftalık da paşaya yatma oturma pozisyonu begendiremiyorim çok acı veriyor
Mavianne Bebeğin hareketlerini hisseden var mı? Ben dün gece bişeyler hissettim gibi sandım yada bilmiyorum 😇😅 17 haftalığım tam