Kizannesiii Flowers26 geçmiş olsun canım bende grip oldum birde çalışıyorum zorla geldim eve valla 😓😓😓
Mavianne Ya ben biraz yorgunluk hissediyorum bu dönemde anlamadım 😔 en büyük sorunum çok yemek yiyor olmam 😣 çok yiyen var mı
Seda-HakanNaml Ekksl 7 kilo aldım allahtan hayırlısı valla sonum ne olacak merak ediyorum 😊Mavianne Ekksl
Mekanikcianne Mavianne ben ben 🙈🙈🙈 özellikle gece çok açıkıyorum ilk hamileliğimde de gece gece kalkıp çok yemek yemişliğim var 🤭🤭🤭
Kizannesiii Kızlar doktor bana günde. En az 1 litre Su iç dedi ama çok içemiyorum eşim de çok kızıyor 🤐🤐
Ascianne Kizannesiii bende senin gibiydim suyu hiç sevmezdim bu tupper gibi şişelikler den aldım yanımda duruyor gördükçe içmek geliyor sende dene canım