Yase- bana tam tersi hep gün gün sayıldığı için geçmiyor gibi. Bir de burada çoğu insanın az kalmış doğumuna çoğu 20-30 küsur haftada bir kendime bakıyorum ooo daha 40 fırın ekmek lazım diyorum. 17. Hafta demiştim bak saat 00:00 dan sonra 17+ 1 olmuşuz. Bir gün daha geçti😂🤗