minikmucizeemaak tugce2534 Amiinnn güzel haberleri bu mübarek günlerde bizde alıp böyle post açalım sağlıkla inşAllah❤️
123emakumsal Aysel_krdg ilk 3 ay cocuk etkilenmiyor 3.uncu aydan sonra anneden beslenmeye basliyor diye biliyorum ama mide bulantin vb varsa tutmayabilirsin tabi doktorunada sorabilirsin her doktor ayni olmuyabiliyor. Kimi tut der kimi tutma der
mervesercandemir Ayy hayırlı olsun. Benimde hiç belirtim yok dün test yaptım pozitif çıktı. Bende Beta vericem bugün, sende yazar mısın kaç çıktığını
Secil2818 tugce2534 aiiiiyyyy çok sevindimm. ❤️ Rabbim nerde isteyen varsa inşallah nasip etsin herkese. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Aysel_krdg 123emakumsal benimde araştırmalarıma göre ilk 3 ay oruç tutmam önerilmiyor haftaya doktora gideceğim o zamana kadar tutmam büyük ihtimalle 6 gündür tutuyorum yarından itibaren tutmicam
mervesercandemir İlk 3 ay bebek annenin mevcut vitaminlerini tüketiyor diye biliyorum. Eğer değerleriniz az ise iyi beslenmek gerekiyor. Mesela benim ki bana bile yetmiyor😭 kaç aydır değerlerimi yükseltmek için uğraşıyoruz
tugce2534 Bence her ihtimale karşı oruç tutmayın cünkü yeni oluştugu için etkiliyor hamileliğiniz bitene kadar tutmayın bence nacizane fikrim
mervesercandemir tugce2534 kaç çıktı acaba değerin. Bende bugün verdim 301 çıktı perşembe tekrar istedi. Son regli tarihime göre 4+3 gözüküyor