Kızlarr eşimle uygulamadaki günlere göre ilişki yaşandı, geçen ayda denemiştik yaptıgım testin haddi hesabı yok normalde asla regl günüm gecikmez ama geçen ay 3 hafta regl olmadım hep test yaptım negatif, sonra bu uygulamayı indirdim cogu kişide geç döllenme oluyormuş, ben bi umutla bekleyiş içindeyken regl oldum ve çok üzüldüm . Bu ayda yine aynı şekilde gün aşırı ilişki denedik ve regl den 4 gün önce erken gebelik testli be kaset test yaptım negatif, fakat hiç bir belirtim yok gögüs şişkinliğim hiiiç bişeyim yok . Burda ki yazıları hep okuyordum ve hep bi umutla bekliyordum belki çıkar diye ama diyordum ki belirtim de yok olsa belirtim olurdu diye. Neyse bugün regl 1. Günü ve adet sancısı gibi sancısı var wc ye gidiyorum akıntıdan başka bişey yok. Acaba mı dedim ? Akşam iş çıkışı erken gebelik testi aldım ve saat 10:30 testi yaptım veeee çift çizgiiii. Yarın kan testi de vereceğim. Sakın ama sakın umutsuzluğa kapılmayın . Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın hepinize sağlıklı evlatlar nasip etsin ❤️❤️