Hzlhakko Kgns hayır böyle sacmalık olamaz hic kimseden duymadım kabul etmeyin bence ne yapıcakmış ekstra sadece normal doğum yapamazsın kanama cok fazla olacagı için sezeryanla diğer kişiler nasıl doğuruyorsa sende öyle doğurucaksın şikayet bile edebilirsin