annekuzusu_ öncelikle gecmiş olsun . bende 2 ay kadar fitil kullanmıştım . sancı o şekilde olmaz muhtemelen iyice aşagıya baskı yapıyordur sancı olursa bıcak tarzda ve keskin olur ve canını acıtır bayagı o zaman anlarsın bu sancı diye. Titreşimi bebek yapıyordur kesin hareketleriyle. 38 haftada doğum yaptıgım için ciger geliştiriciye ihityac duyulmadı. 35 haftada enfeksiyon gecirdim bir gece hastahanede kaldım 36. Haftada gelişim durmuştu 2800 gram doğdu oğlum ama hic bir sorun yaşamadık çok şükür 1 ayda tombalak oldu resmen. Tavsiye istersen eğer ağır hareketler yapmamaya enfeksiyon kapmamaya çok dikkat et kırmızı leke, kilodunda akıntıdan fazla ıslaklık ve bıcak saplanır cinste ağrı olursa vakit kaybetme bir doktora görün ama en önemlisi korkma ve stres yapma ben cok ağladım üzüldüm hepsi boşmuş