Eyser49 bhrm35 ben yaptim canim 11+3 dum erkek dedi daha da gitmedim 21 kasimda randevum var 16 haftalik olcak iste kesin belli olur sana bisi dedi mi doktor
bhrm35 Sibeltolga o nasıl oldu cnm anlayamadım bir gün sonrası tekrarmı gittin doktora neden gerek duydu da testin yapıldığı gün sölemedimi
bhrm35 Cismmpoyraz48 aa negüzel tebrik ederim sağlıklı kucağına al inş 🤗Peki kaç haftalıkken yaptırdınsen
bhrm35 Eyser49 daha hiç bişey sölemedi cnm test için gidicm 16 haftada cinsiyet çıkar yüzde doksan ama ben en erken nezaman öğrenebilirim diye heycanyaptım sabırsızlık işte 😂
defnekrmn Eyser49 bende 11+3 de gittim ikili test yaptı ve cinsiyet tahmininde bulundu 21 inde ise kontrolümüz var 3 lü test olucak ve cinsiyet netleşecek inşallah gösterir kendini😍
CansuCaTurkmen 12+5 te ikili testte öğrendik bizde erkek denildi tabi o haftalarda değişebilir olduğu için bekledik 16.haftaya kadar ama değişmedi 🤰🏻💙
Caglaaa Havi bebeğin heryerine bakıyorlar sonuçta burun kemiği ense kalınlığı ayak el gibi o ara gösterirse söylüyorlar ama bazı doktorlar söylemiyor kesin olmadığı için değişme olabiliyor çünkü o haftalarda yada yanlış gösterebiliyor
Havi Caglaaa ama o detaylı ultrason değil mi ya? 🤔 İkili test için iki tüp kan verdim o kadar.. neye bakılıyo onun kan değeri sonuçta ..
Caglaaa Havi kan ayriyetten veriyorsun birde ultrasonla bakıyorlar sana bakmadılar mı, ayrıntılı ultrasonda bebeğin organlarına bakıyorlar