Tgcccc Ben de 6 aylığım, şu an normal kılıyorum ayakta. Bi komşum vardı son güne kadar ayakta kıldı, sadece sünnetleri oturarak kıldım son ayda demişti yanlış hatırlamıyorsam ve suyu çoktu yani karnı da büyüktü. Bi şey olmadı hatta bebek gelmedi sezeryan aldılar :)