35 haftalık hamileyim. Artık daha bakamıyorum bile kiloma. En son 20 kilo almıştım. Malesef engel olamıyorum kendime. Malum kış da olduğu için her zaman yürüyüşe gidemiyorum. Bende özellikle akşamları yemekten sonra sanki her şey ağzımdan gelicekmiş hissi oluyor 😁 gebelik süresince en sevmediğim şey bulantı ve bu his oldu….