Gzo Kizlar 26 hftalik gebeligim var sanki ne ysem patlicak gibi sisiyorum bide doymuyorum zaten 😔 gunde 2 ogun anca yiyorum neden böyle oluyor 🥲
mrsperaa Gzo Bende sizin gibiyim hatta yazdığınızın aynısı bugün doktor kontrolüm vardı aynı haftadayız 7 kilo almışım diye 6 ayda doktorum bide baya kızdı 😔
Dolphin16 Gzo son haftalarda daha çok kilo alınıyor cnm ben 65 ile hamile kalıp ilk aylarda 58 düştüm sonra 6. Ayda bi başladım kilo almaya 98 kilo ile doğuma girdim düşün 🤦♀️🤷♀️ yapçak bişey yok alınıyor yani benim hesaplarıma göre 33 kilo almışım 🤣🤣
en_guzel_emanetlerim Gzo sanırım bu haftalarda rahim daha da yukarı çıktığı için oluyor böyle bende aynı şekilde az az sık sık yesemde sisiyorum kilom da aşırı yok yinede nefes nefese kalıyorum
bsrguneri03 Gzo aynısını bende yaşıyorum azcık bısey yesem bıle patlıcak gibi oluyorum bebiş doğana kadar böylemı olacak acaba yoksa geçecekmıı ilerleyen haftalarda 🤷🏻♀️
Gzo mrsperaa ay bnde 6 kilo aldim sadece doktor bana normal dedi zaten cok kilolu hamile kalinmadiysa 12 16 kilo arasi almak normalki🤦🤷
Gamzerstoglu mrsperaa sal o doktorları ben de 30 haftalığım 9 kg aldım ne yapalım insan gibi yiyoruz ama çocuk var çocuğun suyu var 🤷♀️
cherry_blossom mrsperaa 6 ayda 7 kilo fazla mı ya her ay hemen hemen 1 kilo almışsınız normal diyorlardı buna ???
mrsperaa Nmhrkl Evet hamur işi tatlı herşeyi yasakladı ve gebelik şekerim de olmamasına rağmen sebze ağırlık beslenmemi söyledi nasıl olucak bilmiyorum çok üzgünüm 😥
mrsperaa Gzo 59 kilo ile hamile kaldım Şuan 66 kiloyum Şuan bilmiyorum nedense öyle diyince çok üzüldüm 😔
Yagmur-10 Dolphin16 Ben 21 haftalık hamileyim 48 le hamile kalmıştım şimdi 57 kiloyum iyi mi acaba bu
mrsperaa Gamzerstoglu Gerçekten günde 2 öğün besleniyorum çok yemiyorum ama buna rağmen böyle diyip moralimi bozdu neyse hayırlısı napalım sağlıkla doğsunlar da
Gzo _Ceyda_ bende bugun seker testine girdimde bsey cikmadi ya aclik toklukda baktim 90 120 arasi gidip geldi umarm cikmaz
Dolphin16 Yagmur-10 doktor bilir cnm bana göre normal ama ben çok aldığım için normali ne bilmiyorum 🤷♀️
Gzo en_guzel_emanetlerim valla bnde bütün tahlilleri yaptirdim bsey cikmadi ayni dediginz gbiyim yinede 🥲🥲