HMA13 bence çevrendekilerin değil eşin ve sizin sıcak bakmanız önemli ilk oğlum oldu Ediz Arel koyduk eşimin tarafı biz söyleyemeyiz flan dediler alıştılar şimdide kızım olacak Umay Lena koyacağız gene aynı dert söyleyemezlermiş hatırlayamazlarmış alışırlar doğunca 😂 çevredekilerin söylemlerini dinlemeyin millete göre isim koyacak değilsiniz bence 🤷♀️