fatmablrr HMA13 Kerem Alp olacak inşallah kendim istedim kendim koydum sonuçta herşeyi anneler çekiyo eşimde saygı duydu😊
HMA13 Hannedeva Ay öylelerini hiç sorma ya🌚 bende kız çocuğu çok severim rabbim bağışlasın sana madem kızları sen koydun oğlunun adını da sen koy 🤭🌹
HMA13 Seval75 Benim eşim başıma musallat etti atlas ismini iş yerinde konuşmuşlar ama kaynanam ve kayın pederim sıcak bakmıyor 😂😂
Hannedeva Nimet43 bizim de ilk isim mecburen Harun olacak ay güzel bir isim bulursan söyle Harun’un yanına yakışacak 😅
Nimet43 Hannedeva soylerim canim da karar vermek cok zor yanina yakisacak diye kisitlamak da istemiyorum zaten tek isim kullanir efe ve can kisa birlesik soylemeye guzel oluyor