Aryast aynı durumu ben de yaşıyorum. Açıklık yok, yoğun sancı varmış ama ben hissetmiyorum. 33 haftalık olduk bugün. Bebeğin başı çok aşağıya yerleşmiş dedi. Bir gece hastanede yatıp kendi isteğimle çıktım fakat ciğer geliştirici vurmadı. Neden vurmadı onu anlayamıyorum. Cuma kontrol var o zamana kadar yatmam lazım😐