Lavinyaa8 bende 31 haftalıktım kanamam oldu sadece yatış yaptılar 3 gün kaldım 2 toz iğne yaptılar serum taktılar şükür iyim şuan ama kabızlıktan dolayı kanamam oldu 2 damla geldi çok ıkındığımdan Allah yardımcımız olsun ve benim ilk oğlum 32 haftalık doğdu 27 gün küvezde kaldı şuan 4 yaşında şuan 34 haftalık gebeyim bana da dua edin canlar inşallah 35 36 haftaya kadar içimde tutabilirim🙏😔