Ebalp Ikiz çocuklara 150 tl Üçüz çocuklara 450 tl devlet yardım edicekmiş bayanlarr bilginiz olsun şimdi haberde gördüm benimki tek bebiş ama sizlerin haberi olsun diye paylaşmak istedim 😊😆
Cismmpoyraz48 pitircikannesi1 bnm anlamadığım konu bnm 2 yaşında oğlum var allah nasip ederse bide kızım olacak bundan bizdemi yararlaniyoruz yoksa illa ikiz ücuzmu olacak 🤔
Ebalp pitircikannesi1 tek cocuk demedi canım hatta bi kadin konustu dediki neden tek cocukluya verilmiyo diye konusma yapti
sarya21 Cismmpoyraz48 zaten vardı bu yeni birşey değil benim oğlum 3 yaşında o doğduğunda almıştım doğum yapan her anneye veriliyor sosyal hizmetlere doğum raporunu vermeniz yeterli
pitircikannesi1 Ebalp Evet ama muhabir konuşurken ikiz 300 üçüz 450 dedi cnm. Ikizlerin 150 değil 300 yani
Limpid Çoğul gebelikte cocuk bası verılecekmıs falat kesın degıl sanırım! Bnde ikizlere hamıleyım aslında cocuk yardımı her aıleye verılmeli... yurt dısında devlet herseyı karsılıyor bızımkılerde cocuk yap deyıp nerdeyse doğurdugumuz cocuga bıle vergi alacak.. enterasan bır devletımız var
Hafizeipek Limpid zaten doğum belgesini götürdükten 6 ay sonra parayı anne adına PTT ye yatırıyorlar ben bebek 6 aylık olduktan sonra ne yapayım 150 TL parayı Allah aşkına dalga geçiyorlar resmen 😂😂😂😂zaten bir kerelik verilen bir para
Cismmpoyraz48 Limpid evet eşitlik olmalı. millete en az 3 4 çocuk dogurun deyip akil veriliyor ama bakması var masrafı var geleceği var varda var 😁
Ebalp Limpid haberlerde öyle çıkıyor ama dogru yürürlüğe girmesi uzun sürüyor zaten oyalıyolar birazda
Dimple23 Çoğul yada tek gebelik değil her ev hanıma birkerelik doğum parası veriliyo ben 4. Yü doğacam 1200 alıcam tek yapmamız gereken bebeğin kimliğiyle birlikte sosyal hizmetlere gitmek
Dimple23 https://www.devletkredi.com/calismayan-anneye-devlet-dogum-yardim-parasi/ Arkadaşlar haberin linki burda ben 1200 biliyodum 1000 liraymış
Ebalp Dimple23 bu zaten vardi diye biliyorum ben 😊 devlt dogum yapana veriyodu diye biliyorum arkadaslarımdan