Queen2 canımm üzme kendini hiç, dua et olur mu. Ben 26 haftalık 600 gram doğum yaptım ekimde. Küçücük kırmızı bi et parçasıydı, neler neler söylediler bana , 3 gün çok önemli dediler yaşamayabilir dediler ama inan o kadar güçlüler ki oğlum şimdi 5 aylık hala yoğunbakımda ama çok şükür sağlıklı. Doktor kör olur göz damarları gelişmiyo dedi tedaviye bile gerek kalmadan oğlum görmeye başladı. Ben hep dua ettim süt sağarken, yatarken kalkarken her aklıma geldiğinde sağlıkla gelsin dedim şifa istedim. O minicik elleriyle hayata o kadar güzel sarılıyolar ki hiç üzme kendini, görmeye gittiğinde konuş onunla ona inandığını söyle güvendiğini söyle. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻