Çok çok geçmiş olsun canım benim yavrumda 28haftalik doğmuştu 2 ay yoğun bakımda kalmıştı karnı benimkinin de sisiyirdu hep kuvezden çıktıktan sonra bile karnı sisiyirdu bağırsakları tam gelisemedigi için kakasını Kendi yapamiyidu poposuna bastıra bastıra ben yaptırdım hep ilk zamanlar korktum ama alıştım şuan 4yasinda çok şükür sağlıklı sizinki kaç kilo doğdu