Betulpehlivan canım kötü düsünme hersey iyi olur insallah benim basta gün olarak geriden geldi sonra hafta olarak ama herkesin öyle olcak diye bisey yok sonradan haftasını yakalayan cok var mesela kalbi durduğunda bana doktor hic belirti yasadınmı dedi hayır dedim kontrole diye gittim ben tek belirti icimdeki sıkıntıydı icim cok sıkılıyodu daralıyodum hastaneye kosarak giden ben o gün hic istemedim gitmek 😔 bazılarında kanama ağrı ve ya baska türlü kendini gösteriyomus belirtiler bazılarında olmuyo mesela esimin kuzeni baslarda cok sıkıntı cekti hamileliğinde hep iğne hap kullandı kanaması vardı ama sağlıklı bi sekilde doğurdu benim hic bisey yoktu ama bebeğim sağlıksızmıski böyle bisey yasandı geriden gelsede suan sonra yakalar benim basta normal gitti sonra gün olarak geri kaldı sonra haftaya cıktı kısmet kaderimizde bunuda yasamak varmıs allah beterinden korusun