Aylanursu Reyhann2 Gerçekten halimize şükür bebislerimiz bizi yormuyor umarım ileriki aylarda bu şekilde devam eder
Kafi Reyhann2 ben 6+1 kalp atışını duydum canım duyabilirsin ama duymazsan korkma 8.haftaya kadar duyanlar var
eylulmihrasmom bahartun doktor ultrasona göre mi söyledi size bunu doktor demediği sürece adete göre hesaplanır
bahartun benaslindayohum benim de ikinci olacak inşâallah ama doğumda bebeğim daha 2 yaşında olacak. Sizinki kaç yaşında? Şimdiden doğumda ne yapacağız acaba diye kara kara düşünüyorum 🥲
benaslindayohum bahartun kızım 30 aylık olucak doğum erken olmazsa 🥲 benim önümde daha serklaj var çok korkuyorum 🥺
bahartun benaslindayohum ayy Allah yardımcınız olsun çok zor, serklaj için hastaneye yatış mı gerekiyor
bahartun Perikiziii bir hafta önce 97’di, sonra bir daha bakılmadı, ben de biraz şüpheyle gittim ama minicik bir kese gördü doktor. Bu arada devlete gittim, bazıları özel erken görüyor diyor ama devlet de görebiliyormuş demek ki 🙈
benaslindayohum bahartun bazı doktorlar bi gece yatırıyormuş bazıları aynı gün salıyormuş herhalde duruma bağlı ☺