eylulmihrasmom bahartun ebrylmzayyldz yumurtlamaya göre hesaplanmaz ki son adet tarihinize göre hesaplamalısınız
Reyhann2 ebrylmzayyldz 5+2 de gördük keseyi henüz sadece keseyi ama cuma günü tekrar gidicem kalp atışlarını duyabiliriz dedi bana erken gibi geldi 6+3 de ama sizce normal mi doktorlarınız bu konu hakkında bişey dedi mi
Aylanursu Reyhann2 evet normal biz 6+1 de duyduk kalp atışını çok dinletmedi doktorum yorulmasin küçük diye duyarsınız inşallah sizde😊
Kafi Reyhann2 ben 6+1 kalp atışını duydum canım duyabilirsin ama duymazsan korkma 8.haftaya kadar duyanlar var
Reyhann2 Aylanursu inşallah hayırlısıyla 🤲🤲😍 heyacan verici ve çok değişik duygular gerçekten heyecanliyim. Birde hiç birşeyim yok çok şükür mü demeliyim bilmiyorum ne miğde bulantım ne kusmam ne baş dönmesi. Buda beni şüphelendiriyor
bahartun benaslindayohum benim de ikinci olacak inşâallah ama doğumda bebeğim daha 2 yaşında olacak. Sizinki kaç yaşında? Şimdiden doğumda ne yapacağız acaba diye kara kara düşünüyorum 🥲
Reyhann2 Aylanursu evet bende öyle düşünmeye başladım artık çok şükür diye. Kasık ağrılarım biraz var o kadar. Allah hepimize sağlıkla kavuştursun bebislerimizii😍😍
Aylanursu Reyhann2 Gerçekten halimize şükür bebislerimiz bizi yormuyor umarım ileriki aylarda bu şekilde devam eder